Vad då hemlig kod-fan?!

Mitt liv suger!! Tydligen glömde jag att skriva den hemliga koden på alla tenta-filer innan jag skickade in dem. Jaha?! Hur ska jag kunna veta att det finns en hemlig kod?! Vet inte ännu vad detta innebär, men risken finns väl antagligen att det räknas som att jag inte skrivit tentan alls, alltså fett underkänd. Eller så löser det sig. Men vad vet jag. Kan inte göra något åt det ikväll men jag är så sjukt nervös i benen nu att det inte alls går att fokusera på matteplugg. AH, jävla skit utbildningsskit!

Kommentarer
Postat av: Emelie

om du inte fick någon info om det alls, så borde du ta upp det med din programansvarig. antar att det var tentavakternas fel då? när vi skriver tenta så ger tentavakterna oss en tentamenskod som vi ska skriva på alla papper vi lämnar in istället för namn och personnummer. fan vet varför egentligen..

2010-10-21 @ 06:38:54
Postat av: Josäfin :>

Allt bra? :)

2010-10-21 @ 07:30:36
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0