Matlab

Min tid går så snabbt nu, klockan är redan 5. Har programmerat på skolan sedan klockan 8 och är hemma nu för en liten paus för att gå tillbaka vid 6 och fortsätta resten av kvällen. Det är inte alls så att jag att jag klagar, om mitt dygn hade varit tio timmar längre hade jag pluggat då också. Det är bara stressigt och svårt att lära sig allt. Börjar få lite mer kläm på MatLab nu i alla fall och ett godkänt känns inte omöjligt. Dock tycker jag att programmering är ganska töntigt..till skillnad från matte som är ganska coolt.. Eh, går det ihop i andras huvuden ens? Jaja, nu ska jag varva ner lite innan det är dags igen.

Vem hade anat att jag skulle sitta här och ägna all min tid åt programmering?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0