HårfixarN

Hemma från skolan nu och ska panikskriva lite på ett arbete innan det är dags att möta upp Johanna för ett födelsedags-restaurangbesök. Italienskt blir det har jag hört. Magen ser fortfarande ut som en ballong, så vi får se vad jag vågar beställa. Förresten så fixade jag mitt hår för några dagar sedan. Klippte bort ännu mer slitet och förlängde sen. Ingen har ännu kommenterat det så jag antar att det ser autentiskt ut. Billigt med hemmafix!

Okay på den här bilden ser det väl inte bäst ut..men ingen hade sett om jag inte sagt det tror jag..

För övrigt jeansklänning från JC idag och skir tröja från Monki

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

det låter lite som om du har mycket med skolan nu, och inte mår så bra.? stressa inte ihjäl dig, skolarbetet blir bara jobbigare och sämre då! kram!

2010-10-06 @ 15:14:14
Postat av: Emelie

det låter lite som om du har mycket med skolan nu, och inte mår så bra.? stressa inte ihjäl dig, skolarbetet blir bara jobbigare och sämre då! kram!

2010-10-06 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0