Vilken dag

Vilken dag, vilken dag. Gick upp vid 8 och tränade Body pump med tjejerna. Stack direkt från gymmet till jobbet och jobbade 12-15, fikade med Johanna en stund och stack sen tillbaka till jobbet. Slutade tio och kom hem för en stund sedan till ett tomt hus. Jahopp, jobbar i morgon också så nu blir det kanske bara lite tv innan jag går och lägger mig. Hoppas inte jag behöver jobba så mycket i morgon kväll så jag kan gå till Pilhagen och lyssna på musik. Det blir nog bra.

Köpte en tröja igår som jag verkligen älskar. Ränderna är mörkblå och är väldigt sailor-fin tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Paulin

fin tröja!

2010-06-01 @ 19:36:52
URL: http://puussgurkan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vilken härlig tröja!

var har du hittat den? jag har alltid drömt om att ha en riktigt stor och mysig tröja som man bara kan försvinna in lite i.

2010-06-07 @ 19:06:53
URL: http://lomj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0