Särskolan och jag

Som det kan bli ibland. Var just ute och tog en joggingtur i slingan i furubergsskogen. Alla som har varit där någon gång vet att det inte går att komma fel eftersom hela skogen bara är en liten joggingväg i en cirkel..typ. Man kan därför tycka att jag borde anat oråd när det var uppsatta röda band var tredje meter längs hela slingan för att markera ut vägen. Jag anade ingenting. När jag kommit ett halvt varv möts jag dock av en stor "MÅL"skyllt. Aj då..jag hade visst lyckats pricka in att jogga precis när särskolan hade någon slags springtävling. Jag kanske inte är snabbast i världen men man vill ju ändå inte bli omsprungen av en hel särskoleklass, hur skulle det se ut liksom. När vi möttes visade det sig dock att de flesta satt i rullstol.. Så jag har sprungit om massa folk idag! Hihi.

Joggar i snygga skor från PUMA, men om någon vill ge mig de där skorna som formar rumpan som det går massa reklam för på TV så är det HELT ok..



Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha söt du är^^

2010-05-04 @ 17:26:33
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Cicci

jag vill med ha sånna skor ^^

2010-05-04 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0