Min söta bror

Det är dagar som denna, då min bror fylleuttalar sig i Hallands Nyheter, som jag tror att mina föräldrar är sjukt glada att de flyttade till Stockholm. Hela grejen är egentligen sjukt rolig. Min bror och två vänner gick ju självklart och vann tävlingen 20 km Hofman som ägde rum i lördags med typ 450 deltagare. I dagens tidning är det en artikel om grejen där min bror "avslöjar taktiken" hur de vann. Han har dock inget minne av uttalandet: "När vi känner oss hotade så löper vi. Om detta blir en OS-gren tror jag att vi kommer att tillhöra de främsta." Va? OS-gren?! Sjukt roligt i alla fall. Det som gör grejen så jäkla oslagbar är att min bror inte riktit har känslan för att ta reda på all info i förväg..så han och hans vänner drack 50 cl-öl istället för 33 cl-öl typ hela vägen och drack en tredjedel mer än alla andra. Hahahaha. Min bror är sötis.

Fin bild i tidningen idag. Kaninöron och barnvagn..ett vinnande koncept så att säga.



Kommentarer
Postat av: cicci

hahahah (Y)

2010-05-17 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0