Jippodag

Ojojoj så mycket jobb. Igår var det sjukt mycket folk och bara jag som jobbade. Men flera tanter tyckte synd om mig och gav mig mycket dricks så det var ju bra. Idag har jag jobbat från 11 till 10! Ganska trött i huvudet nu. Under lunchen var det så himla mycket folk att all sushi, alla grönsaker och allt ris tog helt slut. Läskmaskinen gick sönder och varmrätterna tog slut på en gång när vi tog fram nytt. Kaos kan jag tala om. I morgon gör vi nog om samma sak igen. Har fått se många utklädda studenter idag eftersom det var jippodag. Helt sjukt att det var ett helt år sedan det var vi som lekte omkring. Jahopp, nu blir det till att sova för att orka jobbet i morgon.

Förra året var vi superfina rugbyspelare. Det närmaste sport jag har kommit tror jag..men vilken laganda!


Kommentarer
Postat av: hanna

hahah mycket fin bild :D

2010-05-16 @ 00:10:45
URL: http://hannazather.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0