Duktigt

Känner mig som en duktig människa som har jobbat, tränat och jobbat idag. Det var lugnt på jobbet på andra passet, med en nästan tom restaurang. Vid 7 såg jag Anthony gå förbi utanför så honom fångade jag in så vi i alla fall fick någon gäst. Han höll mig sällskap tills jag slutade vid halv nio och det var lite kul att vara den förstående bartendern när någon satt och drack öl. Resten av kvällen har varit lugn och skön. Nattis och jag har tittat på tv. Maten jag beställde med mig hem slukade dock min bror.. Han behöver mat hela tiden så då får man vara lite snäll.

Så här liten var min bror för nästan 22 år sedan faktiskt. Fladderisötisch



Kommentarer
Postat av: agnes

hahhahahaa.. kan inte riktigt andas! detta är det finaste kortet jag sett! hulkkalle som mini..

2010-05-11 @ 02:23:25
URL: http://agnesarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0