Kul helg

Det har hänt så mycket och varit en så rolig helg att jag inte riktigt brytt mig om att blogga. I lördags firade JB sin 20årsdag med Tour de France-fest med massa folk, cykling, uppdrag, lekar, mat och musik. Jag tog med mig Cicci som min +1 och vi var överrens om att det var den roligaste festen på riktigt länge.

I söndags var jag en sväng på GeKås och införskaffade lite nödvändigheter som hårfärg och sånt. Måndagen spenderade jag med Nattis, bland annat genom solning, träning, tvtittande och allmänt mys. Idag hade jag egentligen massa saker planerade men måste hoppa in på jobbet istället. Riktigt segt. På min rast ska jag dock kila upp till Emelie och fira hennes födelsedag. Himla många som fyller år i juni..

I lördags spelade Ninac för oss. Tog lite bilder men orkar inte ladda upp dem nu..


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

lät som en riktigt bra helg :)

2010-06-23 @ 11:39:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0