Hej igen världen

Har verkligen känt mig isolerad från välden nu i helgen. Hmm, med världen menar jag nog mina vänner och gymmet.. Har jobbat hela lördag söndag eftersom jag har jobbat mina pass plus tagit Robins' pass båda dagarna. Men nu kommer en veckas ledighet! Min bror har flugit på semester så nu är jag helt ensam i stora huset. (man kanske inte ska skriva sånt? Då kommer våldtäcksmännen med stora knivar och bryter upp dörren?..ehh) I alla fall, skönt att slippa någon annan som stökar ner. Nu ska ledigheten avnjutas med lite tv-tittande och i eftermiddag blir det spinning.

I lördags kom ett lass kläder från H&M som jag beställt, bland annat en underbar långklänning. Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0