Orlando, Florida

Hey! Jag lever, och jag lever brasigt! (som ni forstar sa finns det inga prickar over bokstaverna, forsok sta ut) Det ar inte sa latt att fa tag pa datorer har, och det finns knappt tid heller. Vilket ar synd eftersom det hander sa himla mycket kul grejer jag skulle vilja blogga om. Nu ska jag i alla fall forsoka mig pa en liten update har.

Det kommer bli lite hoppigt men sa far det bli. Befinner mig for tillfallet i Orlando, Florida. Idag har hela familjen lekt pa Disney's animal kingdom, vlket ar nagon blandnng av stor djurpark och nojesfalt. Valdigt roligt! Har sett massa fantastiska djur. Eftermiddagen har vi spenderat vid poolen eftersom det ar galet varmt har. Har borjat fa en rejal solbranna ocksa.


 Forsokte demonstrera att jag ar brun men hela blden blev gul istallet..
 Nattis, jag lover dig nattsvart innan jag ar hemma igen!


Kommentarer
Postat av: martina

Jag säger ju att ni bore ha tagit med mig på resan. Jag har alltid drömt om att åka till Disneyland ju! Jag skulle lätt kunna låtsas vara en Dahlström för det!

2010-07-16 @ 08:52:24
URL: http://hejdo.blogg.se/
Postat av: kikkan

fin blogg:)

shiet vilken fin bikini.



check out min ;)

och rösta på mitt bidrag



kram

2010-07-22 @ 23:00:36
URL: http://kiijanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0