Tokkap

Idag har jag gjort mitt livs kap tror jag! Ja, eller nästan i alla fall. Det blev nämligen en tur till Ge-kås med min mor idag, mest för att inhandla saker till deras lägenhet i Stockholm. Nu är jag bland annat lite hårspännen och tofsar, strumpbyxor, ansiktsmasker och ett paket hårfärg rikare. Men för att komma till kapet då, även en liten nessesär från Ordning&Reda rikare. Va? Sen när säljer de O&R-saker där? Var tvungen att googla när jag kom hem på vad den kostade annars vilket var 199 kr. Jag köpte den för 39 kr! Sjukt? Ja.


 Mycket nöjd över den fina gröna nessesären som nu kommer få bo i min väska och innehålla smink


Kommentarer
Postat av: martina

Ja det var verkligen ett kap! Ah, jag vill aka till gekas....

2010-02-01 @ 10:40:54
URL: http://hejdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0