bäbis-adrian och andra viktigheter

Efter en jobbig natt med extremmagont mellan 4-7 väcktes jag vid tio av ett samtal från min antagligen soon-to-be ersättare på jobbet. Så vi har pratat om hur jobbet går till, hur man måste bete sig i olika situationer och hur en dag såg ut. Hon verkade supertrevlig dessutom så det blir säkert bra.

Så jaha, vad står på dagens schema då? Än så länge, laga fickorna i en kashmirrock, handla mat till ikväll, köpa ett gosedjur till bäbis-adrian för att han är född och träffa Jenny på stan. Hurra!


 Igår kväll tittade jag och Johanna på Semi-Pro och mumsade på chokladen jag fick av Mattias på nyår.


Kommentarer
Postat av: Johanna

dumma magont! jag hade också lite magont när jag skulle sova. det kanske var för att vi åt så himla mycket av allt? ^^

2010-01-12 @ 11:33:38
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0