Lista

Idag är det onsdag och livet i den riktiga världen är skrämmande nära. Har packat kläder nu på morgonen och kommer nog behöva göra det i någon timme till. Som folk vet (eller inte vet kanske) så bodde jag i Göteborg hela förra hösten, men en kombination av flera saker gjorde att jag mådde såpass dåligt att jag bestämde mig för att säga upp mig, flytta tillbaka till Varberg och "kurera" mig vid årsskiftet. Nu ska jag alltså flytta tillbaka till samma ställe, men situationen är ju helt annorlunda. Dagens lista, varför Göteborg kommer bli mycket bättre den här gången:

1. Jag kommer inte ha ett jobb jag tycker är besvärligt och svårt.
2. Jag och Cicci kommer ha liknande scheman och ha tid att träffa varandra.
3. Fler av mina fina vänner flyttar till Gbg och pluggar.
4. Göteborg, staden som alltid är på G (haha!)
5. Jag kommer umgås med folk i min ålder.
6. Jag kommer ha kontroll över min situation.


Listor är bra. Förresten! Jag rekomenderar verkligen Verums blåbärsfil, supergod är den. Nu byter jag ämne igen och visar en bild på dagens outfit. Ny kjol från gina tricot och en helt söt skir tröja med knappar längs ryggen som jag hittat på Forever 21.




Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det kommer det tyvärr :/ Men inte om pappan i den nya familjen är allergisk mot dem. Man kan ju hålla tummarna lite för båda!

2010-08-11 @ 14:43:49
URL: http://hejdo.blogg.se/
Postat av: Emelie

göteborg kommer nog bli alla tiders :) och vi enstaka som blir kvar i varberg kommer och hälsar på dig!

2010-08-11 @ 19:57:34
Postat av: Nina

Fin blogg, hitrade precis hit o tror jag kommer titta in många fler gånger :)



Lycka till i Göteborg!

2010-08-11 @ 21:01:04
Postat av: Nathalie

vilka fler ska flytta till gbg?^^

2010-08-11 @ 21:04:31
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

det är på distans så via dator:)

2010-08-11 @ 21:53:27
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja kom och hälsa på! :D

2010-08-12 @ 06:09:57
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0