New York

Det här blir ju lite osammanhängande, men här kommer ett litet inlägg om min dag i New York med Agnes.
Hon hade lyckats hitta mitt hotell och mötte mig i lobbyn på morgonen. Efter några stirr- och hoppattacker kändes det precis som att ingen hade varit borta alls. Vi spenderade hela dagen med att gå upp och ner längst med gatorna och tittade, åt, shoppade och pratade. Hur fin dag som helst! Vi råkade även nästan gå rakt in i Simon och Thomas från designeprogrammet på tv3(?) På kvällen sparkade vi ut min bror och så fick hon sova på vårt hotellrum. Nu får det faktiskt bli jul snart för då kommer Agnes hem på besök!

time square innan det blivit galet mycket folk

pause i central park

Simon & Thomas!

Typ enda bildbeviset på att jag faktiskt träffade Agnes


Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, jag vill också åka dit!

2010-08-05 @ 13:15:29
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: cicci

hahahahahahahhaa simon & tomas!!!!!

2010-08-06 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0