Hoffmaestro

Det är inte lätt att hinna med att uppdatera när man går hemifrån före åtta på morgonen och sen är hemma vid två på natten, för att gå upp lika tidigt nästa dag igen. Men så är det, fullt schema hela tiden. Först lektioner och efter det massa nollnings-hej-lär-känna-varandra-huvudsakligen-öl-aktiviteter. Fast roligt är det för det mesta. Igår smet jag dock iväg från utdelningen av nollningsuppdrag eftersom Hoffmeastro spelade på Liseberg. Cicci och jag har dessutom skaffat Lisebergskort så vi gled in utan att betala (typ). Jättemysig konsert och kväll!

Nu ska jag snart träffa Agnes som kom hem från USA för några dagar sen. Hon ska mellanlanda i Göteborg i någon timme för att sen flytta vidare till Norge. Man får passa på att ses över en kopp kaffe när tillfället ges.

JÄTTEmycket folk och sjukt många Johannor som hade kommit bort från sina vänner och strövade runt i crazykorta jeansshorts. Jag och Cicci gav tröst och stöd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0