Efterskottsgrattis till Martina

Måndag och bara två veckor kvar tills jag flyttar till Göteborg. Den 14 går flyttlasset och jag flyttar tillbaka in hos min fina Cicci där jag bodde hela förra hösten. Det ska bli hur mysigt som helst att bo ihop igen, men jag kommer ju sakna Varberg, mina vänner här och mitt rum! Men det är ju inte så långt bort.

Idag har jag fikat med Martina och gett henne födelsedagspresenter eftersom jag var bortrest när hon fyllde år. Eftersom hon också ska börja plugga till hösten blev det mycket skol- och lånsnack. Känns skönt att man inte är ensam i kaoset!

Nytt skjortlinne från gina tricots rea, nya örhängen med fjädrar från forever 21


Kommentarer
Postat av: martina

Ja det var en mysig fika, och tack igen för presenterna!



Oj jag ärkte först nu att det står ett par skor i bakgrunden. Det var faktiskt rätt snyggt hörrudu!

2010-08-03 @ 16:02:22
URL: http://hejdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0