Chalmers dag 2

Hemma på lunch nu. Jäklar så bra det är att bo 5 minuter från skolan. Idag trivs jag ganska bra på Chalmers. Har hittat ett jättetrevligt tjejgäng som alla också är nyinflyttade. Vi har haft vår första matteföreläsning idag med prov dessutom. Gick ju obegripligt dåligt så jag måste verkligen plugga på allt jag glömt i de 6 mattekurser som lästes på gymnasiet. Men när det hinns med vet jag inte. Nu ska jag tillbaka till skolan för nollbrickstillverkning.

Glasögonen åker på hela tiden, ser ju inte tavlan annars har jag märkt


Kommentarer
Postat av: Nathalie

bra att du har hittat några att hänga med^^ så du slipper den jobbiga "ragga nya kompisar" grejen;)

2010-08-18 @ 12:30:42
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0