Vårdag

Fredag hela dagen och veckans bästa dag faktiskt. Nu ska jag snart promenera ner till stan för den traditionella fikan på Espresso House. Efter det blir det rejäl träning med Nattis. Först core och sen spinning på det. Ikväll blir det lugna gatan eftersom det är högskoleprov i morgon.

Fredagsfin måste man vara. Ångrar inte att jag hakade på jeanstrenden redan förra våren och inhandlade den här lilla jeansjackan. Idag blir det säsongspremiär för den.


 Svart klänning från Bikbok, jacka från gina, långt halsband från H&M och den stora röda ringen

minns jag inte var jag köpt..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

det låter som en toppen dag! sjukt snygg jacka! du är snygg som vanligt:P

2010-04-09 @ 15:03:38
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0