Träning och jobb

Jobb igår och jobb idag. Än så länge har jag nästan bara jobbat lunch och då är det buffé som gäller. Idag har vi ingen buffé så nu ska jag ta beställningar och grejer. Riktigt nervös, för all mat har olika nummer och bokstäver som jag inte kan..Aahh! Så nu har jag massa nervösfjärilar i magen. Usch.
     För att lugna ner mig lite så ska jag sticka och träna nu snart i alla fall, går direkt till jobbet därifrån. Fjärilar fjärilar fjärilar.


 Kom på att jag inte visat hur det ser ut i mitt omgjorda rum. Här är en förtitt, lägger upp bilder ikväll.


Kommentarer
Postat av: jenny

Det kommer säkert gå jättebra! :) Lust att fika på måndag eller tisdag? :) <3

2010-04-18 @ 11:47:24
URL: http://jennykindahl.wordpress.com
Postat av: Anthony

gjorde du inget annat som var värt att nämna igår då?^^<3

2010-04-18 @ 17:31:14
Postat av: Lisa

alltså, jag åt ju en jäkligt god kladdkaka^^

2010-04-19 @ 11:06:41
Postat av: Anthony

Eh jaha^^ glöm att du får komma hem till mig igen^^

2010-04-19 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0