Superhjälte

Provet gick faktiskt bra igår. Hoppas nu på en rejäl höjning!

Igår kväll hade Agnes sin avskedsmiddag/fest eftersom hon ska åka till USA i ett år. Helt helt sjukt och jag kommer sakna henne kalasmycket. Maskerad med glittertema var det som gällde igår och jag och Nattis var glittriga superhjältar med masker och hela köret. Men nu är det dags att hänga in glamourklänningen i garderoben igen..


 Den glittrigaste klänningen jag äger har massa stenar och skimmrar i mörkblått och är inhandlad i London.
Den bor i en klädpåse i min garderob. Borde fota min garderob någon dag och visa innehållet kanske..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

är med i en tävling hos emelie, skulle vara snällt om du röstade på mig<3 gå in på bloggen för mer info!

2010-04-11 @ 20:38:07
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anthony

ja har en ny tävling på min blogg vem som är den kolaste killen i varberg, skulle vara snällt om du röstade på mig<3 gå in på bloggen för mer info!

2010-04-12 @ 00:53:33
URL: http://hadarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0