Promenad

Hemma från en trevlig promenad med Agnes. Lite kaffe på Madali fick det också bli. Robin ringde och kände sig sjukig så i morgon blir det kanske att hoppa in för honom på jobbet. Nervös för att göra fel, men gott med pengar såklart. Ikväll blir det självklart Svenska Hollywoodfruar med Hilda, det är ju måndag.


 För typ 3 till 1 år sedan hade jag långa guldiga halsband på mig nästan varje dag. Har säkert hunnit samla på mig 10-15 stycken. Tycker fortfarande att det är ruskigt snyggt men har nu silvriga ringar och armband dagligen och det är halvsnyggt att blanda tycker jag. Idag hittade jag dock en gamal favorit som ni ser på bilden.


Kommentarer
Postat av: Johanna

är det konsert på onsdag eller hur var det med det? <3

2010-04-19 @ 20:32:23
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0