Löning snart dåe?

Hemma från jobbet då..hehe. Nä men det gick faktiskt ganska bra tror jag. En stund kommer det ju ta att lära sig allt, men just lunchen fungerade ganska bra faktiskt. Ska jobba i morgon också och börjar då klockan tio för att ensam städa och göra i ordning inför lunch. 

Efter jobbet träffade jag Hilda och Agnes och senare även Maja. Vi kikade i affärer och jag känner redan nu hur mycket jag längtar till första lönen. Har ju fått spara och snåla i typ tre månader nu. Lite hemskt att säga, men jag är så sjukt materialistisk, älskar verkligen nya kläder och skor. Nu kan jag tillåta mig att gå och spana eftersom det kommer komma in pengar i slutet av månaden. Kul!


 

Min första lön i höstas ledde till inköp av bland annat söta tallrikar och kuddar till lägenheten.
Den här lönen kommer till stor del gå åt till vårkläder. Åh!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0