Gbg!

Nä ni, inget internet ännu, får utnyttja rasten på jobbet här. Men Göteborg är toppen! Cicci och jag har fått det riktigt mysigt i vår lägenhet, trots att det står lite lådor och grejer här och var. Många saker som saknas ännu, men det kommer efter hand. Och jag hittar faktiskt till jobbet! I morgon har jag mitt första pass som hjälplärare i matte. Matte A, B, C och E. Hjälp, jag kommer ju inte kunna hjälpa folk med E, kommer ju inte ihåg allt svårt vi gjorde då. Men men, det får ordna sig. Känns väldig vuxet i alla fall..

Ska ta bilder på lägenheten, men det blir nog efter helgen. En bild från Facecool så länge från när vi hade en mysig kväll i Bua.


 Jag och Tobbe, Malin har tagit bilden.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också bo i Göteborg!

2009-09-08 @ 16:56:58
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/
Postat av: Anthony

hah^^jag syns på bilden

2009-09-08 @ 20:17:02
Postat av: Lisa

haha, ja det gör du. minilite^^ <3

2009-09-09 @ 13:04:32
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0