Krångel

Tänkte göra ett inlägg i morse och visa min nya tröja jag har på mig idag men vårt Internet fungerade inte. Hoppas det lagar sig av sig själv under dagen för jag vet inte alls hur jag ska kunna laga det. Promenerade till min hållplats sen men efter att ha väntat i tjugo minuter insåg jag och massa andra irriterade morgonmänniskor att det inte skulle komma några spårvagnar. Så jag fick lite förvirrat hoppa på random buss och kom till jobbet ca 40 min för sent.. Dåligt! Hoppas att resten av dagen blir bättre.


Kunde inte ladda upp några bilder i morse så fick ta till google här. Den här bilden får man upp om man söker på torsdag. Handlade om någon kinesisk kulturfestival i Umeå tror jag? Fin bild i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Susanne ♥

Visst är det så....



PS. Är hemligt kär i din bakgrunds-"tapet" :-) DS.

2009-10-08 @ 09:41:06
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Susanne ♥

Va mysigt..då är vi lite smygförälskade bägge två...hihi...

2009-10-08 @ 10:15:06
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0