Vaccinerad och klar

Jaha, nu var man vaccinerad då. Ont i armen och lite trött i huvudet, hoppas det känns bra i morgon trots att jag var lite snuvig när jag fick den. Efter vårdcentralen fikade jag med Johanna på Mignon och det var hur mysigt som helst. Det snöade! Sitta på café när det är mörkt ute är så himla trevligt. När jag skulle åka hem var mitt tåg 40 minuter försenat så det var lite segt men det snöade gamska trevligt och Johanna höll mig sällskap. Hoppas det är snö på marken i morgon!


Oj så mycket jag har tittat på den här bilden på Johanna..någon som ser likheten?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, det var mys <3 och det blåste väldigt mycket den där dagen...^^

2009-11-05 @ 19:27:13
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0