Trumvirvel

Idag är det *trumvirvel*, det vi alla har väntat på, fredag hela dagen! Dagen verkar lovande. Nu ska jag till jobbet, men i eftermiddag kommer Calle hit och lagar middag till mig och ikväll blir det självklart Doobidoo. Jag har inte tittat ut ännu men jag chansar på klart väder och tar fina stövlar istället för vattentäta. Man ska ju ändå vara fredagsfin idag.


 Spexig balbild som min bildlärare tog tror jag? På avståndet ser min näsa typ rak ut i alla fall^^ hihi
 balklänning är lite att ta i på en vanlig fredag kanske?


Kommentarer
Postat av: Calle

Jag tror det är min pappa i rött där :) <3

2009-11-27 @ 10:49:21
Postat av: Lisa

haha tror du? slump^^ <3

2009-11-27 @ 11:16:55
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0