Följe

Idag hände det man aldrig trodde skulle inträffa! Jag och Cicci gick för första gången, under de tre månader som vi bott i Göteborg, hemifrån samtidigt på morgonen. Vi åkte hissen ner och promenerade till Chalmers tillsammans. Helt sjukt! Sen hoppade hon på sin buss och jag min spårvagn, men ändå. Kändes väldigt trevligt att ha följe en bit. Vi har nämligen så olika scheman att Cicci oftast ligger kvar i sängen när jag går hemifrån (känns som jätteofta i alla fall). Ja, det var en liten trevlig sak med min dag..


 Jag och Cicci i Paris för snart tre år sedan


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Angående dina frågor på min bloggish;

Det enda jobbet, skribentjobbet, sökte jag efter att ha hittat det på ams. Dock är ju konkurrensen så ruskigt jävla svår här att jag helt sonika ringde killen som äger företaget och meddelade att jag var vad de är ute efter och har all erfarenhet de behöver. Tur nog var jag först att ringa för sen totalt bombades de av ansökningar. Så eftersom jag var vad de sökte och jag visade framfötterna så fick jag jobbet!

Den andra, eventjobbet, blev jag headhuntad för. De ringde alltså upp mig eftersom de ville ha mig med. Otroligt smickrande och väldigt väldigt roligt. Så inget trillade ned i min famn egentligen eftersom jag ju aldrig hadfe fått eventjobbet om jag inte jobbat mig upp i den branschen själv innan. Men jag hade tur som fick det, såklart!

Något annat du undrar så fråga på. :)

Kram

2009-11-24 @ 13:36:14
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Frida Stigevik

sv: ja, visst vare de! :)

2009-11-24 @ 14:52:06
URL: http://treets.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: nej jag har inte tagit den än. lutar åt att jag inte kommer göra det heller. men jag accepterar dem som tar den och folk får acceptera mig^^

2009-11-24 @ 15:00:37
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Ljusfestivalen var mycket mysig. Hoppas du haft en fin dag. :)

2009-11-24 @ 16:31:26
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: cicci

det va mys och knas <3

2009-11-24 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0