Trevliga saker och inte alls

Nu har jag funderat på vad jag verkligen tycker om och inte tycker om. Grejer som sovmorgon och träffa vänner eller krig och elaka människor får inte vara med för det är ju bara uppenbart för nästan alla människor. Här är saker jag verkligen tycker om, och saker som jag kan må jättedåligt av. Kanske vet man lite mer vem jag är sen.  

Saker jag tycker om mycket och blir glad av:

 •Små askar och lådor och fina presentförpackningar och påsar och små burkar och allt sånt som man kan förvara något litet fint i

 •Fint strössel som man kan dekorera kakor och grejer med

•Oöppnade förpackningar med krämer och skönhetsprodukter

•Sitta på café, gärna i Varberg, när det är mörkt ute

Saker jag inte tycker om alls:

 •Orolighet- och nervöskänslan i magen

 •Insidan av kylskåp, innehåll, lukt, allt 

•Vara oförberedd 

•Gå ut när jag är smutsig i håret


 coolyeah spegelbild


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är gos. Ska vi försöka ses en dag snart eller? :) kom hem från Barcelona igår. <3

2009-11-25 @ 22:51:41
URL: http://www.jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0