SatC

Virrar runt lite och känner mig småstressad utan någon direkt anledning. Dagens plan är följa med Anthony på bröllop vid 5, sen träffa lite vänner för att förfesta lite och ikväll antagligen gå till oscars. Har nästan bestämt mig för vad jag ska ha på mig på bröllopet så nu har jag ganska många timmar på mig att stryka, tvätta håret, sminka mig och allt sånt. Nu tänker jag bänka mig framför TVn och titta på mer Sex and the City. En sak jag har kommit på med den serien som verkligen är sjuk är att de bor i NY, galet stor stad, men ändå lyckas de "springa in" i bekanta på gatan hela tiden! Hur lyckas de?! HELA TIDEN! Jaja.

Kommentarer
Postat av: Elina

fin blogg!:)

btw, behöver hjälp! klicka in på min blogg och klicka på inlägget "Beslutsångest, som vanligt" och säg vad du tycker:)

ha en bra dag:)

2009-07-25 @ 12:58:16
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tackar!

2009-07-25 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0