Mest tokregn

Började dagen med att testa min nya vågtång från obhnordica. Tyckte att resultatet blev rätt trevligt men självklart så tokregnade det halva dagen så det var fint i kanske 3 minuter. Men men. Hade en trevlig lunch med Fanny och babblade på om mest ingenting. När hon var tvungen att springa tillbaka till sitt jobb fick jag sysselsätta mig själv i en och en halv timme innan Jenny kom ner och gjorde mig sällskap. Impuls-solade i en kvart på solsidan i min ensamhet. Sedan blev det girltalk på Espresso House och en trevlig promenad hem. Kvällens planer är städa, städa på riktigt och färga håret!

 Skjorta från ginatricot och nytt läderskärp från H&M.

Kommentarer
Postat av: Cicci

vågigt hår (Y)

2009-07-26 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0