Jo men faktiskt

Ja, nu är det ju ändå faktiskt så att jag har tagit studenten, fått ett seriöst jobb, ska flytta hemifrån och dessutom byta stad! Borde inte detta dokumenters på något sätt ändå. Joho det borde det verkligen. Cicci kommer inte alls gilla detta men jag tänker dokumentera våra liv i storstaden Göteborg på denna blogg, så det så :D (cicci, du behöver ju inte läsa eftersom du kommer veta vad vi gjort i alla fall..yes)

Så det här är itt första inlägg för det "första" där det står hejhej det här är en blogg eller liknande skrev faktiskt inte jag! Det bara hände av sig själv :O


Kommentarer
Postat av: Cicci

jag tänker läsa ändå^^

2009-07-26 @ 12:59:32
Postat av: Lisa

hihi:D

2009-07-26 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0