Lördag

Lagom dålig uppdatering här men jag har haft fullt upp! Eller ja..dålig tillgång till en dator i alla fall. Igår hade jag och Isak en trevlig dag i Göteborg i alla fall. Det var sjukt mycket folk och sjukt mycket julklappar överallt. När det inte gick att betala med kort i en affär fick vi förklaringen att det var så många som handlade just nu att banken mådde dåligt..sjukt. Vi åt på fröken Olsson och hade det allmänt trevligt ändå. På kvällen åt jag och Calle god mat hos mina föräldrar och han tittade på Inglorious Bastards medan jag vilade ögonen lite..bra lördag!


 Så här såg jag ut igår


Kommentarer
Postat av: julia

snygg hårfärg du :*

2009-12-20 @ 16:53:39
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Anthony

fan va skumt^^ja tittade på inglorious då med.... och ja höll också på att somna:P

2009-12-20 @ 17:45:51
Postat av: Anthony

fan va skumt^^ja tittade på inglorious då med.... och ja höll också på att somna:P

2009-12-20 @ 17:46:03
Postat av: sandra

Bara bra händer imorgo då?

kram

2009-12-20 @ 23:28:22
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0