Pyssel

Det gick bra på mötet idag. Var klar redan vid tio så då tog jag spårvagn tillbaka till stationen och sen träffade jag Cicci i nordstan. Vi pratade massa om lägenheten och flytten och så. Inte långt kvar nu. När jag kom hem var jag så trött så jag sov i två timmar fast jag bara tänkte blunda i en kvart, så kan det gå ibland. Nu har jag suttit och fixat födelsedagspresenten till Anthonys lillasyster. Ett bokmärksalbum och bokmärken ska hon få, men de var så fula med Brats på så den fick en make over. Det är massa små hästar och stjärnor på men det syns inte så bra. Nu ska jag förbereda mig inför imorgon.


 Bokmärksalbum och pysselmojs

Kommentarer
Postat av: Anthony

åh!<3 superfin ju hon kommer bli massa glad, gos:)

2009-08-26 @ 21:35:05
Postat av: Vegotjej

sånt är skoj :)

2009-08-27 @ 18:45:36
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0