Mysdag

Kommit hem från breared nu. Jag och johanna var där och tittade på hus och kände oss vuxna. Var även på banken och fixade mig nya internetbankinloggningsgrejer. Råkade köpa lite grejer så nu har jag helt bestämt att jag inte ska köpa något mer på flera månader! Förutom ett par nya höststövlar då, för det vill jag verkligen ha. Var inne på Lindex och letade efter mina önskegrejer. Hittade skärpet, som dock var liite för stort i den minsta storleken, hur konstigt är inte det? Sen så hittade jag en av koftorna fast i mörkgrått och den var så varm och mysig så den fick bli min också. Tur att inte alla grejer fanns, för det hade jag inte haft råd med och så hade det blivit beslutsångest. Köpte några fler grejer på stan som jag nog visar sen.


 Nu kan det få bli höst och kallt om det vill.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Typ asmånga vuxenpoäng till oss ^^ Jag känner mig cool om jag byter bank :D

2009-08-24 @ 19:29:42
Postat av: Lisa

Du är väldigt väldigt cool om du byter bank ;)

2009-08-24 @ 19:34:34
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0