Face stockholm

Nä, glasögon är faktiskt helt borta. Riktigt jobbigt! Nu har jag ju inte världens synfel..knappt något om jag ska vara ärlig, men de var ändå bra att ha ibland. Så i morgon ska jag kika in på synsam för att titta på nya bågar. Kanske blir det samma som jag hade men ska försöka hitta ett budgetallternativ. Sen så ska jag även till tandläkaren i morgon, hoppas jag får ett bokmärke.


 Har förresten sneglat på en brynskugga ett tag och slog till på den här idag
 från Face stockholm i färgen "Björk". Mina ögonbryn är lite för klena för mitt
 mörkare hösthår tycker jag, får se hur detta blir.

Kommentarer
Postat av: Emskling

Brynskugga is the shit! :)

2009-08-25 @ 00:24:46
URL: http://www.improveme.se/emskling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0